Každá zoznamovacia agentúra je seriózna, respektíve bizarná len natoľko, nakoľko seriózni, respektíve bizarní sú jej klienti. Štyridsiatnik Milan si hľadá ženu cez sprostredkovateľa už dvanástykrát, pričom s poslednou horúcou kandidátkou si vyskúšal nielen testovaciu verziu spoločnej domácnosti, zatiaľ bez dieťatka, ale aj reálnu verziu bungee jumpingu. Neúspešne. Jeho najnovšia adeptka na vzťah, štyridsiatnička Ingrid, ovoniava mužom na prvom stretnutí podpazušie aj prirodzenie, lebo nechce zabíjať čas s tými, ktorí jej nevoňajú. Inscenácie divadla SkRAT, ktoré vznikajú metódou kolektívnej tvorby, sa vyznačujú zvýšeným výskytom podivných indivíduí, ktoré však v konečnom dôsledku len nahlas hovoria a robia to, po čom túžime aj my ostatní, ale neodvážime sa to pomenovať. Platí to aj o najnovšej inscenácii divadla s názvom Extrakty a náhrady. Traja herci a jedna herečka si na scéne vystačia s jedným stolom a štyrmi stoličkami obalenými igelitom. Ich výskyt na javisku viac než herectvo pripomína obyčajné každodenné autentické prežívanie. Akoby sme celý čas sedeli s priateľmi na pive a rozprávali sa o bežných životných potrebách, na prvý pohľad banálnych, ale inak hlboko pravdivých. V záverečnej, decentne osvetlenej scéne sa herci po mentálnom striptíze napokon vyzlečú aj fyzicky, čím vystúpia zo svojich postáv, aby prehovorili sami za seba a o sebe.
Peter Scherhaufer, .týždeň 12/2016, 21. 3. 2016, s. 52